ייפוי כח מתמשך
הבטיחו עתיד של
 שקט ושלווה.

לשיחת התייעצות עם עורך דין ללא התחייבות, מלאו את הפרטים ונחזור אליכם.

ייפוי כח מתמשך על ידי עורכי דין מוסמכים עם ניסיון של אלפי תיקים

באמצעות ייפוי כח מתמשך,תוכלו לקבוע מי ינהל את עניינכם הרפואיים, הרכושיים, והאישים, ויקבל החלטות בשמכם במקרה שחלילה לא תוכלו לקבל החלטות בעצמכם עקב סיבות שונות וביניהם מחלות זיקנה, דמנציה, אירוע מוחי, פגיעה קוגנטיבית וכיוצ"ב.

מימוש רצונכם

בחרו מיופה כוח והנחו אותו כיצד לנהוג בעניינכם הרכושיים, רפואיים וגם אישיים (למשל ענייני קוסמטיקה ומי יהיה הספר שיער שלכם). תבטיחו היום כיצד יראה העתיד שלכם במידה ולא תוכלו לעשות זאת בעצמכם.

כספים ורכוש

זכרו! הרכוש והכספים שלכם - נשארים שלכם ובבעלותכם. הנחו והחליטו כבר היום כיצד לנהוג בכספים בחשבון הבנק והנכסים שלכם, כיצד לנהל את הנכסים העסקיים שלכם, מי ינהל ויקבל החלטות בשמכם ועוד.

מגורים

הנחו את מיופה הכח היכן אתם מעוניינים לגור במקרה הצורך - בית אבות או דיור מוגן? מעוניינים להישאר בבית עם מטפלת צמודה? קובעים עכשיו כיצד יראו חייכם.

חתימה

חתימה על ייפוי כוח מתמשך יכולה להיחתם אך ורק מול עו"ד שהוסמך מטעם לשכת עורכי הדין והאפוטרופוס הכללי, ומניעת סכסוכים משפטיים ומשפחתיים

בחירה עצמאית

בייפוי כוח מתמשך אתם בוחרים עצמאית באדם עליו אתם סומכים שינהל את חייכם ביום שלא תוכלו לעשות זאת בעצמכם, ללא תלות בהחלטת בית המשפט. ניתן למנות מספר מיופיי כוח ולקבוע מנגנונים שעל פי הם יפעלו מיופיי הכוח.

שליטה על מצבך

תסמיכו אדם עליו אתם סומכים לנהל את העניינים האישיים והרפואיים שלכם.
זכרו! ניתן למנות מיופה כוח כל אדם מעל גיל 18. מומלץ למנות אדם שקרוב אליכם גם גאוגרפית, אדם אשר מכיר את ה"אני מאמין שלכם" ושאתם סומכים עליו.

ייפוי כח מתמשך מעניק לכם את האפשרות לבחור כיצד חייכם ייראו, במקרה שלא תהיו כשירים לקבל החלטות.

לצערינו החיים נזילים, ואין אנו יודעים מתי נגיע חלילה למצב בו לא נוכל לקבל החלטות באופן עצמאי ולנהל את ענייננו אם עקב זקנה ואם עקב תאונה או אירוע מצער אחר. לשם כך נוצר המסמך המשפטי "ייפוי כח מתמשך".

ללא ייפוי כח מתמשך, כל ההחלטות לגבי חייכם ונכסיכם יופסקו בקרות אירוע עד לקבלת אישור על מינוי אפוטרופוס מבית משפט, הליך שעשוי לקחת זמן רב. במידה והכנתם מראש ייפוי כח מתמשך – חייכם ימשיכו להתנהל בהתאם להנחיות שקבעתם על ידי מי שהסמכתם מראש לנהל את כל עניינכם – לרבות עניינים כספיים, אישיים ורכושיים.

מסמך זה מסמיך אדם לניהול העניינים עבורכם, תוך שימת דגש על הנושאים החשובים לכם, ומונע סכסוכי משפחה, בירוקרטיה מסורבלת ומבטיח שבכל עת – חייכם יתנהלו כפי שתכננתם.

קצת עלינו

הפלטפורמה המובילה בישראל לשירותים משפטיים אונליין. 
המטרה שלנו בליגלי היא לחסוך לכם זמן, כסף והתעסקות בבירוקרטריה סבוכה, פעולות פשוטות כיום מתבצעות בשיטה ישנה ומסורבלת שלא תואמת את ההתפתחות האינטרנטית על חיי היום יום שלנו.

החזון שלנו הוא להנגיש כמה שיותר שירותים משפטיים לעולם האונליין בצורה קלה וידידותית, באופן שקוף וברור והכי חשוב, מחיר נוח וללא הפתעות בדרך. חברה ליגלי נוסדה על ידי עורכי דין אשר עבדו במשרדים המובילים בתחומם בישראל אשר שמו להם למטרה להביא בשורה וחדשנות לעולם המשפטי בישראל.

חלק מהשירותים שלנו כוללים עריכת ייפוי כוח מתמשך, עריכת צוואה, הסכמים בין יורשים לחלוקת עזבון, הגשת בקשה לצו קיום צוואה וצו ירושה ועוד.

בואו נדבר

עורכי הדין שלנו ישמחו לשוחח איתכם ולהסביר על הליך ייפוי כח מתמשך, על המשמעויות והאפשרויות.

לאחר שיחה ראשונית נתאם פגישה בביתכם / במשרדנו לטובת הכנת כל הסעיפים החשובים עבורכם בייפוי הכח המתמשך.

ממליצים עלינו

שאלות ותשובות

ייפוי כח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר מסמיך אדם לנהל את נכסיו, ענייניו האישיים והרפואיים של אדם שבחר בו לשם כך, עקב אי כשירותו לנהל את ענייניו – מצב של זיקנה, דימנציה, תאונה, אירוע מוחי וכיוצ"ב.

באמצעות ייפוי כח מתמשך אדם יכול להבטיח כיצד ינהגו בנכסיו ושכוונותיו יישמרו לאורך כל הדרך – ללא וויכוחים בני משפחה וכיוצ"ב. אדם יכול להחליט למי להעניק נכסים ומתנות, כיצד ינהגו בו – היכן ישכנו אותו, אילו טיפולים הוא מבקש שיעשו עבורו ועוד.

לאחר שיחה ראשונית נתאם פגישה מסודרת להכנה וחתימה על ייפוי הכח. בממוצע בתוך כ- 10 ימי עסקים נסיים את הליך הכנת מסמך ייפוי הכח המתמשך בהתאם לשביעות רצונכם.

רק עורך דין שעבר הסמכה ייעודית לכתיבת ייפוי כח מתמשך רשאי להכין את המסמך. במשרדנו מספר עורכי דין מומחים אשר יענו לכם את כל השאלות ויכינו את המסמך המושלם עבורכם.

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.